Lunch på Unicafe för forskarstuderande

UniCafe har restauranger på alla universitetets campusområden och erbjuder förmånlig lunch också för forskarstuderande. Alla forskarstuderande som anmält sig som närvarande är berättigade till lunch till ett förmånligt pris. För att få Unicafes forskarstuderanderabatt, visa ditt studenkort (HYY-medlemmar) eller studerandeintyg vid kassan. Priserna och kontaktuppgifterna till restaurangerna hittar du på UniCafes webbplats.

Alla UniCafe-restauranger säljer även kaffebröd. Dessutom är det inte lunchtid bara mitt på dagen, eftersom UniCafe Ylioppilasaukio i centrum står till tjänst även på vardagskvällar.