Studiehandledarnas tjänster

Studiehandledarnas tjänster tar slut i december 2023 i och med att utvecklingsprojektet för handledning och välbefinnande bland studerande slutar. Nya individuella handledningstider kan inte längre bokas. Handledning erbjuds fortsättningsvis av studentrådgivningen och av handledande lärare (ISP handledare, lärartutorer).

Studiepsykologer och karriärvägledare kommer att fortsätta att erbjuda grupper för att stödja studieförmåga och karriärplanering.

Rådgivningskompassen visar dig i rätt riktning om du behöver hjälp med dina studier.