Ansök till Una Europa Student Task Force senast 26.1.23!

group photo of students smiling and looking at the camera
Meddelande 20.1.2023

Vi är så glada över att kunna meddela att vi letar efter nya studenter till vår lokala arbetsgrupp. Vill du utveckla dina färdigheter inom evenemangsplanering, nätverkande eller kommunikation? Vill du göra det i ett internationellt, tvärvetenskapligt och entusiastiskt team? Ansök då till Una Europas lokala studentgrupp!

Du kommer att få chansen att utveckla dina färdigheter och få kontakt med studenter, personal och akademiker från vårt universitet utöver våra 10 europeiska partneruniversitet.

Låter det som något för dig? Då kan du läsa mer på Una Europa-bloggen där du även hittar ansökningsformuläret. Sista ansökningsdag är 26.1.2023.

Den lokala arbetsgruppen välkomnar alla studenter (BA-, MA- och PhD-kandidater), oavsett bakgrund, nationalitet eller studienivå.

Om du har några frågor, skicka ett mail till vår engagemangskoordinator Stinne Vognaes (stinne.vognas@helsinki.fi).

Meddelande 20.1.2023

Läs fler meddelanden