Förhandsinformation! Sommarstudier vid öppna universitetet sommaren 2023

Opiskelija makaa selällään nurmikolla ja lukee kirjaa.
Meddelande 19.1.2023

Nu kan du planera dina studier ända fram till sommaren eftersom förhandsinformationen om öppna universitetets sommarutbud 2023 har publicerats! Du hittar förhandsinformationen på webbsidan Öppna universitetet: Förhandsinformation om kommande studier

Förhandsinformationen kompletteras under våren. Sommarens hela studieutbud publiceras med uppgifter om tidsschemat 10.3.2023.

Sommarstudierna inleds i början av maj och pågår till slutet av augusti. Notera att sommarstudierna är avgiftsfria för närvaroanmälda grundexamensstuderande vid Helsingfors universitet.

Öppna universitetsstudier ger alla intresserade möjlighet att genomföra kurser som ingår i utbildningsprogrammen vid Helsingfors universitet. Bekanta dig också med studieutbudet för våren 2023: Öppna universitetsstudier enligt utbildningsprogram.

Var öppen för nytänkande!

Meddelande 19.1.2023

Läs fler meddelanden