Tervetuloa Opiskelijan ohjeisiin! | Avoin yliopisto

Opiskelijan ohjeista löydät opintojesi eri vaiheissa ja tilanteissa tarvitsemaasi tietoa ja ohjeita. Voit selata ohjeita kahdeksan eri teeman kautta:

Osa ohjeista löytyy useamman teeman alta sen mukaan, missä opintojen vaiheissa tai tilanteissa niitä tarvitaan.

Kaikki avoimen yliopiston ohjeet näyttäytyvät kaikille lukijoille samanlaisina, eikä koulutusohjelmaa koskevaa valintaa tarvitse niiden osalta tehdä.

Avoimen yliopiston opintotarjonnan löydät Helsingin yliopiston verkkosivujen kanavalta Hakeminen ja opetus: Avoin yliopisto

Kehitämme opiskelijan ohjeita ja muita verkkosivujamme niistä saatavan palautteen perusteella. Halutessasi voit lähettää palautetta osoitteeseen: avoinyo-verkkopalvelut@helsinki.fi. Kiitos etukäteen!

Toivotamme antoisaa opiskelua!