Tule mukaan laatutyöhön! | Avoin yliopisto

Kansainvälinen auditointiryhmä auditoi Helsingin yliopiston laatujärjestelmän lokakuussa 2021. Auditointiin kuuluu muun muassa työpaja, johon kutsutaan 36 eri tyyppistä yliopiston opiskelijaa.

Yksi työpajan ryhmistä koostuu jatkuvista oppijoista, eli esimerkiksi Avoimen yliopiston opintoihin tai täydennyskoulutukseen osallistuvista opiskelijoista. Juuri tähän ryhmään etsimme nyt muutamaa Avoimen yliopiston opiskelijaa. Olisitko yksi heistä?

Työpaja järjestetään Zoomissa keskiviikkona 27.10. klo 10-12 ja pidetään englanniksi. Kaikille työpajaan osallistujille järjestetään muutaman tunnin zoom-valmennus, jossa kerrotaan yliopiston laatutyöstä ja työpajan toteuttamisesta.

Olisitko käytettävissä? Jos kiinnostuit tai haluat tietää lisää, ota yhteyttä: Minna Laitinen (minna.m.laitinen@helsinki.fi).

Kiitos!

Laatujärjestelmän auditoinnilla varmistetaan, että yliopisto toimii tavoitteiden mukaan ja toiminta on kansainvälisestikin luotettavaa. Auditoinnissa ei oteta kantaa toiminnan tavoitteisiin tai tuloksiin sinänsä, vaan siinä arvioidaan niitä toimintoja, joilla ylläpidetään ja kehitetään toiminnan laatua.