Ukraina, itäinen Eurooppa, Euraasia ja Venäjä

Ohje kuuluu seuraaviin teemoihin

Aleksanteri-instituutti järjestää ja koordinoi monitieteistä Ukrainan, itäisen Euroopan, Euraasian ja Venäjän opetusta. Opinnot tarjoavat mahdollisuuden syventyä alueen historiaan, kulttuuriin, politiikkaan ja yhteiskuntaan.

Aleksanteri-instituutti koordinoi seuraavia opintokokonaisuuksia ja koulutusohjelmia:

• Venäjä-tutkimuksen opintokokonaisuus (REE-510, 15 op)

• Module Global Processes and Regional Dynamics (REE-500, 15 op)

• Optional Module in Russian, Eurasian and Eastern European Studies (REE-520, 15 op)

• Ukraina-tutkimuksen opintokokonaisuus (REE-550, 15 op)

• Itäisen Keski-Euroopan, Kaakkois-Euroopan ja Baltian tutkimus (REE-530, 15 op)

• Itäisen Keski-Euroopan, Kaakkois-Euroopan ja Baltian tutkimuksen erikoistumisopinnot (REE-540, 15 op)

• Venäjän ja itäisen Euroopan asiantuntijaopinnot (VIExpert, 25 op), haku maaliskuussa

• Master's Programme in Russian, Eurasian and Eastern European Studies (120 op), haku tammi-joulukuussa

Lisätietoja löydät Aleksanteri-instituutin Opetus-verkkosivulta. Opiskelijat ovat myös lämpimästi tervetulleita Aleksanteri-instituutin tapahtumiin ja seminaareihin!