Muista hakea tuutoriksi 5.2. mennessä!

Tuutoreita Porthanian edessä
Tiedote 31.01.2023

Syksyllä 2023 yliopistossamme aloittaa opintonsa yhteensä jopa 5000 uutta opiskelijaa. Suureen joukkoon mahtuu sekä kotimaisissa- ja kansainvälisissä kandi- ja maisteriohjelmissa aloittavia opiskelijoita että vaihto-opiskelijoita.

Tuutorointi on hyvä tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin sekä hankkia arvokasta kokemusta ryhmän ohjaamisesta. Samalla kartutat myös opintopisteitäsi ja saat tuutoroinnista palkkion!

Syksyn tuutorihaku on käynnissä 5.2.2023 saakka.

Voit hakea tuutoriksi oman koulutusohjelmasi uusille opiskelijoille, kansainvälisten maisteriohjelmien opiskelijoille, vaihto-opiskelijoille tai kaksikielistä kandidaatin tutkintoa (Tvex) suorittaville opiskelijoille.

Lisätietoja tuutoroinnista, tuutorin roolista, tuutorikoulutuksista sekä hakuosoitteen löydät Hae tuutoriksi -ohjesivulta.

Kuva: Pekko Korvuo

Tiedote 31.01.2023