Järjestä inklusiivisuutta tukeva tapahtuma

Kuvassa joukko yliopistolaisia
Tiedote 23.01.2023

Osana toimintakulttuurin kehittämistä yliopisto haluaa kannustaa yliopistoyhteisön jäseniä erilaisten inklusiivisuutta tukevien tapahtumien järjestämisessä ja myöntää rahoitusta tapahtumien pienimuotoisten kustannusten kattamiseen.

Kriteerit rahoitukselle

• Tilaisuus tukee yliopistoyhteisön inklusiivisuutta ja/tai yliopistoyhteisön jäsenten välistä vuorovaikutusta.
  • Voi olla koulutus tai muu yliopistoyhteisön tapahtuma.
  • Tilaisuudesta viestitään yliopistoyhteisölle ja kaikki yliopistoyhteisön jäsenet voivat halutessaan ilmoittautua tilaisuuteen, tilaisuudesta ei peritä maksua osallistujilta.
  • Tukea voi käyttää puhujapalkkioihin, tarjoiluihin, tiloihin, tekniikkaan tai muuhun suoraan tapahtumanjärjestämiseen liittyviin kuluihin.
  • Tilaisuudessa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita.

Miten rahoitusta haetaan?

Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksen Sini Saarenheimolle (sini.saarenheimo@helsinki.fi). Vapaamuotoisen hakemuksen tulee sisältää: kuvaus tilaisuudesta eli sen tavoitteista, ohjelmasta ja kohderyhmästä. Lisäksi mukana tulisi olla tilaisuuden kustannusarvio yksilöitynä ja haetun tuen osuus kokonaiskustannuksista. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja rahoitusta myönnetään vuoden 2023 aikana niin kauan, kuin sitä riittää.

Kuka voi hakea?

Opiskelijat ja henkilöstö mukaan lukien apurahatutkijat ja väitöskirjantekijät.

Ajatuksia, kommentteja, kysymyksiä? Keskustele uutisesta Flammassa.

Tiedote 23.01.2023

Lue lisää tiedotteita