Språkcentrums undervisningsutbud i portugisiska

Nedan hittar du Språkcentrums undervisningsutbud i portugisiska för läroplansperioden 2023-2026. Genom att klicka på kursnamnet hittar du kursbeskrivningar, undervisningsgrupper och tentamina på sidan Kurser. Undervisningsutbud för andra språken hittar du på sidan Språkcentrums språk- och undervisningsutbud.

Anmälningen till Språkcentrums kurser och tenter görs i Sisu.

Om du har frågor som gäller till exempel tillgodoräknande av kommunikations- och språkstudier eller anmälan till språkkurser, kontakta Studierådgivningen i Språkcentrum. Om du behöver hjälp till exempel med att hitta lämpliga kurser eller att bedöma din utgångsnivå i ett språk, kontakta Språkcentrums lärartutorn.

På den här sidan

Kurser på olika nivåer

CEFR A2

KK-POR202 Låt oss tala och skriva portugisiska 2 (CEFR A2) (3 sp) (anordnas inte i läsår 2023–2024)