Sisu on Helsingin yliopiston uusi opintotietojärjestelmä | Avoin yliopisto

Ohje kuuluu seuraaviin teemoihin

Helsingin yliopisto otti vuonna 2021 käyttöönsä uuden opintotietojärjestelmä Sisun.

Sisuohjeita Avoimen yliopiston opiskelijalle

Avoimen yliopiston opiskelijana tarvitset jatkossa Sisua, kun

• haluat tarkastella ilmoittautumistietojasi.
  • haluat tietää, mikä on opiskelijanumerosi.
  • haluat tarkistaa, mihin saakka opiskeluoikeutesi on voimassa.
  • haluat tarkastella opintosuoritustietojasi.
  • haluat tarkastella ja muokata henkilö- ja yhteystietojasi.

Lisätietoa ja ohjeita löydät täältä: Opiskelijan omat tiedot

Sisuohjeita Helsingin yliopiston tutkinto-opiskelijalle

Jos olet Helsingin yliopiston tutkinto-opiskelija, ilmoittaudut Avoimen yliopiston opintoihin näin:

• Lisää ensin opintojakso opintosuunnitelmaasi Sisussa, jos se ei näy siellä valmiiksi.

• Valitse sitten suoritustapa ja opetus Avoimessa yliopistossa.

• Lopuksi Sisu ohjaa sinut tekemään ilmoittautumisen Avoimen yliopiston kurssisivun kautta.

• Huomaathan, että Avoimen yliopiston opinnot ovat pääosin maksullisia. Kesäopinnot ja jotkut lukuvuoden aikana tarjolla olevista opinnoista ovat maksuttomia Helsingin yliopiston läsnä oleville perustutkinto-opiskelijoille.

Lisää sinulle suunnattuja Sisu-ohjeita ja muuta ajankohtaista tietoa löydät sivulta Sisu-ohjeet opiskelijalle