Kielikeskuksen opintoneuvonta yhdistyy Kaisa-talon opiskelijaneuvontaan – chat sulkeutuu viikolla 9, jatkossa neuvontaa kieliasioissa entistä laajemmin aukioloajoin
Kielikeskuksen opintoneuvonta yhdistyy maaliskuussa osaksi Kaisa-talon yleistä opiskelijaneuvontaa. Muutoksen seurauksena saat 12.3. alkaen kieliopintoihin liittyvää neuvontaa aiempaa laajemmin aukioloajoin – ja samasta paikasta, josta voit kysyä muitakin opiskeluun liittyviä kysymyksiä.
Uudistuvassa Kaisa-talon opiskelijaneuvonnassa:
- neuvomme sinua lukuvuosi-ilmoittautumiseen, opiskeluoikeuksiin, opiskelijaetuuksiin liittyvissä kysymyksissä
- neuvomme sinua Kielikeskuksen opetustarjontaa, kursseille ilmoittautumista sekä pakollisten kieli- ja viestintäopintojen suorittamista ja hyväksilukua koskevissa kysymyksissä.
- autamme sinua Sisuun liittyvissä yleisissä ja teknisissä kysymyksissä, esimerkiksi liittyen opintosuunnitelmaan, kurssi-ilmoittautumisiin ja osasuorituksiin.
- kirjaamme henkilötietojen muutoksia opiskelijarekisteriin.
- annamme virallisia opintosuoritusotteita, opiskelijatodistuksia, ateriatukikortteja, sekä lukuvuositarroja opiskelijakorttiin.
- täytämme erilaisia lomakkeita, kuten HSL-alennuslomakkeita.
Yhteydenottotavan voit valita sen mukaan, mikä sinulle sopii parhaiten: tarjoamme neuvontaa Kaisa-talon palvelupisteellä, Zoomissa, sähköpostitse ja chatin kautta. Järjestämme myös säännöllisesti pop up -neuvontaa Sisun käyttöön Kaisa-talon Ohjauskulmassa. Lisää tietoa ja aukioloajat löydät sivulta Opiskelijaneuvonta.
Muutoksen seurauksena Kielikeskuksen oma chat suljetaan 29.2. alkaen. Tauko chat-neuvonnassa jää kuitenkin lyhyeksi, sillä 12.3. alkaen voit olla yhteydessä Kaisa-talon opiskelijaneuvonnan chat-palveluun myös Kielikeskukseen liittyvissä kysymyksissä.
Mietityttääkö jokin muutoksessa? Jos sinulla on kysyttävää, voit aina olla yhteydessä Kaisa-talon opiskelijaneuvontaan!
Kuva: Anniina Sjöblom